social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

سه‌شنبه1401/8/3

23:57:5

206

رئيس سازمان ملي استاندارد ايران:

شهادت، بهترین طریق رسیدن به اوج انسانیت است

دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رئیس جمهورو رئيس سازمان ملي استاندارد ايران، درنخستین ساعات ورود به استان زنجان، با خانواده شهید اکبر نباتچیان، دیدار و گفتگوکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، دكتر مهدی اسلام پناه، معاون رئیس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران، عصر روز سه شنبه 3 آبان ماه در جریان سفر به زنجان؛ به همراه برخی از مسئولان استانی، با خانواده شهید اکبر نباتچیان، دیدار؛ و ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور محترم کشور اسلامی ایران، به خانواده شهید معزز اکبر نباتچیان، عنوان کرد: شهادت، بهترین طریق رسیدن به نقطه اوج انسانیت است، که نصیب مردان الهی می شود، چراکه آنان، برای دستیابی به شهد شیرین شهادت، از لذایذ دنیوی گذشته و جان خود را تسلیم حق کرده اند.
دکتر مهدی اسلام پناه، در این دیدار، شهدا را افتخار بزرگ برای ملت ایران قلمداد کرد و افزود: ایثار شهدا و وجود خانواده معظم شهدا، عامل مهم، در امنیت و پیشرفت کشور هستند؛ و اقتدار این کشور مرهون خون شهدا است.
رئيس سازمان ملي استاندارد ايران، با بیان اینکه، وظيفه ما سركشي به خانواده شهدا و خدمتگزاري به آنها است، افزود: منازل شهدا پر از نور و معنويت است و ما در پرتو این نور انرژی می گیریم؛ و اگر امروز خدمتگزاری مردم را مي‌كنيم، این خدمت را مدیون خون شهدا هستیم.
در ادامه، مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان، اظهار کرد: امروز، همه مردم ايران، امنيت، آسايش و آرامش خود و خانواده شان را مديون خون تك تك شهدا هستند و ما نیز باید در پاسداری از خون پاک شهدای ایران اسلامی شرمسار نشويم و امیدواریم خداوند توفيق دهد، كه راه این شهیدان گرانقدر را به درستی ادامه دهیم.
سپس، امیرعلی نیک بخش، مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان زنجان، بیان كرد: صبوری و فداکاری خانواده معظم شهدا و جانبازان، جلوه ای از اعتقاد قوی به دین و میهن است وكسي توانايي جبران گوشه‌اي از خلوص نيت شهدا را ندارد و فقط بايد تلاش كرد تا صادقانه به عنوان وظيفه حرمت شهدا را نگه داريم.
بنابراين گزارش، در این ديدار اسداله نباتچیان، پدر شهید گرانقدر اکبر نباتچیان، ضمن خوشامدگویی به دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رئیس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران و هیأت همراه ایشان، اظهار کرد: حضور شما خادمین ملت در منزل شهدا و دیدار با خانواده این قشر از ملت محبتی است، فراموش نشدنی؛ و من از شما مي‌خواهم كه براي اسلام و انقلاب اسلامي تبليغ كنيد تا نداي اسلام و اسلام‌طلبي به تمام نقاط جهان برسد.
در پایان حاضرین در این دیدار، به بیان خاطرات دفاع مقدس پرداختند و پدر و مادر محترم شهید اکبر نباتچیان در خصوص رشادت ها و اندیشه والای شهدا قبل از شهادت بیاناتی را ارائه و به پاس قدردانی از صبر و بردباری خانواده این شهید معزز با اهدا لوح سپاسی توسط دكتر مهدی اسلام پناه، معاون رئیس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران قدردانی شد.

تصاویر