social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

پنجشنبه1402/4/29

15:08:4

1192

با حکم رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، دکتر مهدی قهرمانی سرپرست استاندارد استان زنجان شد

در مراسمی و با حضور دکتر آقابابایی، مشاور رئیس سازمان و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان ملی استاندارد ایران و دکتر شهامی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان، دکتر مهدی قهرمانی به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد زنجان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان در ابتدای این مراسم، دکتر مجید آقابابایی اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران یک نهاد حاکمیتی و تخصصی است که مستقیم زیرنظر نهاد ریاست جمهوری فعالیت می کند و وظایف اساسی و خاصی را بر عهده دارد و از این رو اهمیت بالایی در سیاست‌گذاری‌های کشور دارد.
مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد با تاکید بر تسریع امور ارباب رجوع، بیان کرد: این انتظار در دستگاههای اجرایی وجود دارد که مدیران با نظم بخشی به مجموعه، تسریع امور ارباب رجوع را نیز مد نظر داشته باشند.
وی با بیان اینکه ترک فعل در دولت مورد قبول نیست، افزود: همه مجموعه‌های دولت به منزله قطعه‌های پازل هستند که باید درست کنار هم چیده شود، بر این اساس ضروری است همکاران اداره کل استاندارد با اجرای مناسب وظایف و ماموریتهای سازمانی، همراهی لازم را جهت اجرای برنامه های دولت معمول نمایند.
در ادامه دکتر شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان گفت: کیفیت زندگی بستگی به استانداردسازی دارد و تفاوت کیفیت زندگی به دلیل فرهنگ سازی است که اگر در خصوص ترویج فرهنگ استاندارد تلاش شود، قطعاً کیفیت زندگی بهتر خواهد شد و بالطبع از وظایف و مسئولیت های مدیران استاندارد تلاش برای بالاتر بردن کیفیت زندگی مردم می باشد که قطعاً تا الان نیز موثر بوده است.
دکتر قهرمانی سرپرست جدید اداره کل استاندارد استان نیز ضمن تشکر از اعتماد رییس محترم سازمان ملی استاندارد ایران و حمایت استاندار محترم در انتخاب این سمت اظهار کرد: امیدواریم با همکاری همه کارکنان استاندارد بتوانیم به مردم استان خدمت کنیم چون فعالیت استاندارد در راستای ایمنی، بهداشت و سلامت جامعه است.
در ادامه این مراسم، با حکم دکتر مهدی اسلام پناه، دکتر مهدی قهرمانی به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان معرفی و از خدمات مهندس صابر کاظمی سرپرست سابق این اداره کل قدردانی شد.

 

تصاویر